ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2021
Τα ερευνητικά έργα των μαθητών έγιναν στο πλαίσιο της ενότητας 5 του μαθήματος Χημείας στη Γ΄ γυμνασίου με σκοπό την παρότρυνσή τους να εμπλακούν για να αντιμετωπίσουν το εκάστοτε πρόβλημα που επέλεξαν να διερευνήσουν, για να αλλάξουν οι ίδιοι αυξάνοντας την επίγνωσή τους ως προς το πώς μπορούν να επηρεάσουν το οικείο περιβάλλον, τον τόπο τους και τον πλανήτη. Οι εργασίες των μαθητών πλαισίωσαν τις δράσεις του σχολείου μας για την Ημέρα Περιβάλλοντος 5/6/2021.
Τι μπορεί να συμβεί μετά από μια τέτοια δράση;
1. Ανάπτυξη ικανοτήτων κριτικής σκέψης, συλλογιστικής και συζήτησης που έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση του εκάστοτε προβλήματος.
2. Επαναπροσδιορισμός και αναδιάταξη των ιδεών.
3. Υφίσταται η πιθανότητα οι μαθητές να δώσουν το παράδειγμα και να εμπνεύσουν άλλους να ευαισθητοποιηθούν περισσότερο σε θέματα όπως η κατανάλωση ορυκτών καυσίμων / χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας κι άλλα.
4. Οι μαθητές μαθαίνουν από αυτή τη διαδικασία.
5. Μπορεί να εμπνεύσουν και άλλους να αναλάβουν δράση για τα πράγματα που τους ανησυχούν έντονα. Αν όλοι αισθανθούν πιο παθιασμένοι για τη θετική αλλαγή στην κοινότητα και τελικά στον πλανήτη μας, τότε μπορούν να διατυπωθούν και να επιτευχθούν οι στόχοι για αλλαγή από κοινού.
ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
https://www.youtube.com/watch?v=0_uG9dJ9F78&ab_channel=TheoTheo
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Γιαλλούση